Thursday 21 April 2011

Cover Album 'Love Story of NaScha'

aku bukan lah photogenic.
cuma cuba ke arah itu :)
jadi ta jadi... 
itu belakang kira.
janji aku puas hati








penyudahnya ...
ini lah! study OB sampai boleh tembus text book!
haha.....
chop-chop sebelum terlupa !
yang pastinya , aku na ucap ribuan terima kasih kepada yang telah mengundi aku ABPBH ari tu
walaupun tidak tersenarai daalam top 5. tapi tak pe la. 
korang tetap undi aku kan. haha.
see, aku tahu korang semua sayang kat aku walaupun tergelincir sikit dari top 5. 
terima kasih tidak terhingga ya.
sejuta penghargaan untuk korang yang tak henti-henti mengundi.hingga sekarang
cukup-cukupla, ABPBH dah abis pon.
effort and hope?
usaha lebih sikit tahun depan tok listed as top 5 in ABPBH tu.
korang pon kena undi sorang 100 sms okeh.
tu je la yang mampu tercoret.
biasalah kan selebriti popular, tak sempat na abis kan cerita, 
hanya mampu jawab ' NO COMMENT ' .
har...kontroversi kannnnnn??

**tolong pastikan aku sangat cantik ketika itu ;p

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen anda .... :)