Monday 27 June 2011

bencinta

benarkan ku tuk berbicara.
berbicara terus ke hatimu.
hatimu.
hati yang penuh rasa ragu.
jangan terus pergi.
tanpa mendengarku.
mungkin mudah untuk kau terus berlalu.
nanti dulu.
berikanlah waktu.
untuk aku,untuk kamu.

ingatkah lagi waktu kau bersama ku.
kaku aku melihatmu.
lidah kelu sedangkan aku.
mahu kau tahu.
aku cinta padamu.
benci padamu.
cinta padamu.

ke tepi lihatku berlalu.
pasti itu yang terbaik untuk ku.
tiada lagi mahu ku tahu.
tentang hidup kamu.
tentang mati kamu.
aku tahu.
engkau tahu apa yang mata ku tahu.
apa yang kau tunggu.
mahu aku buka pintu?

sakitnya aku.
membenci kamu.
sakit lagi mencintaimu.
dan aku pergi.
tapi kembali.
benci aku mencintai dirimu.
ku benci kamu.
ku cinta kamu.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen anda .... :)