Tuesday 19 July 2011

Pernah tak?

kau ingat lagi bila kita jumpa mase mula-mula kawan dulu?
kau ingat tak date tu?
kau rasa bahagia tak time tu?
kau pernah tak rasa macam nak ulang time tu?
kau ingat tak ape yang kita pernah kongsi same-same dulu?
kau tahu tak aku tak pernah lupa benda-benda tu semua? 
kau tahu tak aku rasa bahagia sangat time tu?
kau tahu tak, kalau mintak ulang masa aku nak kita patah balik on January 20,2011.
kau tahu ke tidak???????
have u feel like i'm felt?




aku tahu jawapan kau.. TIDAK and NEVER rite?
dan aku tahu kau tak pernah ingat pon semua benda-benda tu. 
sebab aku tak penting langsung pada kau.
now, kau BEBAS .. FREE.
tak kan ade lagi orang yang akan marah kau.
i'm wishing for your happiness. Good Luck.
Smile.
Hurt just in deep inside. :')


pesan aku untuk kau : 
appreciate when it still on your eyes.
grab and never let it go.
sebab, once ia terlepas. ia ta pernah patah balik.


No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen anda .... :)